2010. augusztus 15., vasárnap

Barátság Díjat kaptam

Amikor gyöngyözni kezdtem, nem gondoltam, hogy amellett, hogy számomra is öröm a gyöngyfűzés, hogy másoknak is örömet szerzek a kis ékszereimmel, még ilyen kedves társaságba is csöppenek.
Most kaptam egy Barátság Díjat Marillától, amit (és a dicsérő hozzászólásait) nagyon köszönök!
S hogy kinek adom én ezt a díjat?
A teljesség igénye nélkül:
Bandrea, Lerika, Mili, Ágota, Anami,

Zsuzsa mama, Rozzi és bár nem tudom, ilyet illik-e, de én Marillának is szeretném!
Tényleg örülök, hogy hozzátok csapódhattam :-)

4 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen a díjat és a kedves szavakat!!!! Bátran írhatom, a gyöngyösök jó kis csapatot alkotnak!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hamarosan ki is teszem a blogomba!

    VálaszTörlés
  3. Én is nagyon köszönöm a díjat! Amint rájövök, hogyan tudom kitenni már ki is rakom! Naná! Este talán a képeket is fel tudom majd tenni. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kedves tőlled hogy rám is gondolnál ha nem kaptam volna meg .Köszi .

    VálaszTörlés